Zależnie od rodzaju zlecenia jesteśmy gotowi elastycznie podejść do modelu współpracy. Wybór zasad wynagrodzenia należy do klienta, którego informujemy o najatrakcyjniejszej formie rozliczenia zależnie od wagi zlecenia.
Stawka godzinowa - podstawowa forma wynagradzania, czyli wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie danej osoby prowadzącej zlecenie oraz ilość poświęconego czasu na jego realizację.
CAP - górne ograniczenie wynagrodzenia. Jest to forma stosowana najczęściej w połączeniu ze stawkami godzinowymi i zakłada podanie klientowi, iż wynagrodzenie za dana pracę nie przekroczy określonego poziomu.
Ryczałt - to określona z góry kwota za wykonanie danego zlecenia. Stosowany przy jednorazowych projektach. Dla klienta stanowi pewną informację co do wysokości wynagrodzenia. W przypadku zlecenia, którego czas realizacji wynosi ponad miesiąc czasu ryczałt może zostać rozbity na kilka rat.
Ryczałt miesięczny - stosowany przy stałej obsłudze prawnej. Często wybierany przez klientów, którzy określając zakres obsługi znają z góry stałe miesięczne wynagrodzenie kancelarii, dzięki czemu łatwiej budżetują swoje wydatki.
Wynagrodzenie od sukcesu (tzw. success fee) - stosowane przy zleceniach windykacyjnych oraz sporach sądowych, Zakłada ono wypłatę wynagrodzenia po osiągnięciu przez kancelarię konkretnego efektu w postaci zakończenia postępowania sadowego bądź negocjacji zgodnego z wcześniej ustalonym stanowiskiem klienta.